MissionL – krok do budoucnosti
Vážení příznivci značky ŠKODA,
rádi bychom Vám jako prvním představili designovou studii MissionL, která byla právě představena na autosalonu IAA v německém Frankfurtu. Máte tak jedinečnou příležitost prohlédnout si fotografie vozu, který je nejen předobrazem naší připravované šesté modelové řady, ale naznačuje i směr, kterým se bude ubírat design automobilů ŠKODA.
Podoba studie je blízká sériovému vozu, který se v průběhu roku 2012 dostane na trhy v Evropě, Rusku a Číně, a bude tak součástí rozsáhlé modelové ofenzivy, jejímž cílem je zvýšit do roku 2018 celkové prodeje značky na 1,5 milionu vozů. Čisté linie, precizní detaily a vyvážené proporce, to jsou hlavní znaky, které spolu tvoří elegantní vzhled studie MissionL. Robustní dojem pomáhají dotvářet výrazné blatníky s 18" koly z lehké slitiny a na praktičnost připravovaného modelu ukazuje karoserie typu liftback. Stejně jako u studie VisionD dominuje i tentokrát přední části vozu zcela nová interpretace typických znaků ŠKODA. Mřížka chladiče dostala nový tvar a logo s okřídleným šípem, nyní v černo- bílém provedení, je nyní umístěno samostatně v přední hraně kapoty.
Novinkou jsou také krystalicky čisté tvary předních světlometů, které odkazují na české tradice v broušení skla. Za šera vyniknou přední a mlhové světlomety, které evokují tvar čtyřlístku, stejně jako směrová světla a světla pro denní svícení, která tvoří tenkou linku ve spodní části světlometů. Také interiér, nad kterým se klene panoramatická střecha ze zatmaveného skla, vyzařuje vytříbenou eleganci, tentokrát ovšem doplněnou o propracovanou ergonomii a funkčnost. I tady najdeme
odkaz na sklářskou tradici v podobě prosvícených dveřních výplní s detaily připomínajícími křišťál.