Spokojenost a věrnost zákazníka je našim každodenním posláním
V návaznosti na proběhlou akci, slavnostní otevření nového showroomu ŠKODA v Chrudimi a představení třetí generace modelu ŠKODA Superb, nám přišla zpětná vazba. S laskavým svolením paní Břízové tento „otevřený dopis“ respektive mail publikujeme na našem webu:
Dobrý den, chtěla bych Vám vyslovit poděkování, a protože jsem učitelka, tak pochvalu za perfektní akci, kterou jste uspořádali v rámci slavnostního otevření nového showroomu a představení modelu Superb.
Potěšilo mě pozvání, které jsem od Vás obdržela a samozřejmě jsem si nenechala tuto příležitost ujít. Vše se mi moc líbilo, velmi pěkné byly doprovodné akce, ochutnávka sýrů, míchání nápojů, celkové občerstvení. Bylo to příjemné. Rovněž přístup Vašeho personálu byl úžasný, všichni se snažili věnovat svým hostům a vystupovali mile. Mé dobré naladění ze sobotní akce pokračovalo, když jsem dostala poděkování za účast, působilo to tak nějak rodinně, že neberete každého zákazníka jako anonymní osobu, vyslovili jste tím, že si zákazníka vážíte.
Jsem od svého počátku věrná značce Škoda, prakticky od svých 18 let, to bylo sportovní autíčko Škoda 110 R coupe, potom jsme s rodinou vystřídali další a další, Škoda 120, Škoda Favorit, Forman, Octavia, no a konečně dva Superby. Samozřejmě, že jsme také vyzkoušeli servisy, kam jsme jezdili s auty. Před 7 lety jsme si chtěli koupit nového, třetího Superba, oslovili jsme několik prodejen a zvítězila Vaše. Ujal se nás tehdy p. Bříza, který mi slíbil, že když si u Vás koupíme auto, dostaneme bonusem krtečka, kterého jste tam měli vystaveného, a mně se moc líbil. Navíc nám bylo sympatické, že jednáme s p. Břízou a naše rodina nosí stejné jméno. Autíčko jsme u Vás koupili, krteček se stal naším talismanem a na delší trasy jezdí s námi.
Od koupě auta k Vám jezdíme na servis, Vaši zaměstnanci Vám potvrdí, že hodně často, nejen Superb, ale manžel se svým Touaregem. Myslela jsem si, že patříme k nejčastější zákazníkům u Vás, ale na předváděcí akci mně bylo sděleno, že tomu tak není. Tak se musíme snažit dál, konečně dnes jsem k Vám dávala opět Touarega.
Mám velmi kladný vztah k autům, ráda řídím, najela jsem něco km za 34 let, pečuji o svá autíčka, jak mohu a tím spíše jsem schopna ocenit přístup Vašeho servisu při našich opravách. Vždy se setkáváme s profesionálním, přitom přátelským chováním. Vaši zaměstnanci nám vycházejí vstříc. Musím přiznat, že návštěva Vašeho servisu je pro mě příjemná a spojena s dobrou atmosférou, většinou i humornou, jak se snažíme odlehčit situaci, když naše autíčka nefungují, jak by měla. Hodně cestujeme do zahraničí, dokonce se vydáváme s dcerou na cesty a to je pro nás vždy jistota, že se můžeme obrátit kdykoliv na p. Břízu nebo p. Stejkala, pokud nás potká nějaký problém. Pro Vás to jsou možná maličkosti, ale pro dvě ženské na cestách je to neocenitelné, loni jsme např. řešili telefonem, jak vyřadit z provozu v Dánsku alarm na trajektech, abychom nebyly středem pozornosti. Také někdy rozsvícená kontrolka, podezřelý zvuk, související s autem, nefungující navigace, potom stačí jeden telefonát a p. Bříza, p. Stejskal, p. Mejzlík uklidní, poradí a poskytnout pomoc. To je příkladná práce Vašich skvělých zaměstnanců.
Berte můj dopis jako velké poděkování Vám všem, v osobním kontaktu jsme s p. Břízou, p. Stejskalem, mechanikem na dílně p. Mejzlíkem, neznám z jejich úst, že by něco bylo problémem. Nemohu opomenout ani p. Hrušu, jehož odchod naši rodinu hluboce zasáhl.
Přeji Vám úspěchy ve Vaší práci a věrnost zákazníků, snad jdeme příkladem.
Blanka Břízová s rodinou a samozřejmě s krtečkem
Jsme rádi za každou zpětnou vazbu, pokud bude takto pozitivní, tak je pro nás ujištěním, že jsme na správné cestě a závazkem v našem úsilí nepolevit. V případě negativní recenze našich služeb se k tomu postavíme čelem a zkusíme přenastavit procesy tak, abychom nadále zlepšovali naše služby a vyšli Vám vždy maximálně vstříc.
Za celý tým Auto MERCIA díky!