Roadshow představila nový vůz Škoda Roomster v Evropě
Tříměsíční evropská kampaň představila automobil Škoda Roomster na 11 evropských trzích. Možnost vidět nový vůz spolu se zábavou pro celou rodinu přilákaly 100 000 návštěvníků.
Velké finále uzavře tři měsíce trvající Škoda Roomster Roadshow na stejném místě, na němž v červenci tohoto roku kampaň začala, tedy v historickém centru Prahy, hlavního města České republiky, domácího trhu Škoda Auto. Společnost Škoda Auto představila svůj nejnovější model Roomster v 17 velkých městech 11 evropských zemí.
Během své 15 000 kilometrů dlouhé cesty přilákala Roomster Roadshow na 39 atraktivních celodenních akcí téměř 100 000 návštěvníků. Ačkoli hlavním cílem kampaně bylo představit nové kompaktní MPV Škoda, byl velmi lákavý i doprovodný program. Hlavním hitem byl samozřejmě nejnovější model značky Škoda, ale přinejmenším stejnou měrou přitahoval pozornost návštěvníků zábavný program, zahrnující vystoupení místních i zahraničních hudebníků, umělců, hry a soutěže a samozřejmě nepřehlédnutelnou vzducholoď Roomster Skyship.
Roomster Roadshow postupně navštívila Prahu (CZ), Edinburgh (UK), Biddinghuizen (NL), Hanover (D), Berlín (D), Brno (CZ), Bratislavu (SK), Oberhausen (D), Plzeň (CZ), Vídeň (A), Budapešť (H), Poznaň (PL), Curych (CH), Lipsko (D), Milán (I), Lyon (F) a znovu Prahu (CZ). Vozy Roomster byly vystavovány v šesti prostorných mobilních jednotkách, představujících auta v různých situacích a umožňujících návštěvníkům vozy ze všech stran důkladně prozkoumat, osahat si je a zároveň sledovat show i účastnit se různých soutěží. Kampaní provázelo celkem 27 různých moderátorů hovořících 9 jazyky. Roomster Roadshow nabídla dohromady 390 hodin zábavy pro děti i dospělé v celkem 73 různých vystoupeních.
Impozantní Roomster Skyship doprovázel Roomster Roadshow v mnoha zemích a nabídl nevšední dobrodružství 580 významným hostům a výhercům soutěží provázejících Roadshow. Celkově přitom nalétal 325 hodin. Pohled z oken osmimístné luxusní kabiny více než šedesátimetrové vzducholodi dolů do hlubin je skutečně nezapomenutelný, ať už se právě vznášíte nad jakýmkoli ze zúčastněných evropských měst.
Fred Kappler, člen představenstva společnosti Škoda Auto odpovědný za prodej a marketing, zhodnotil úspěch kampaně Škoda Roomster Roadshow slovy: „Závěrečná akce Roomster Roadshow v Praze dokonale zapadá do mozaiky této mimořádné kampaně. Nikdy v minulosti jsme nový vůz nepředstavovali takovýmto způsobem. Ale teď, po třech měsících, během nichž Roadshow představující nový Roomster projela 11 evropských zemí a přilákala téměř 100 000 návštěvníků, můžeme říci, že to byla velmi úspěšná kampaň. Roomster Roadshow nabídla našim stávajícím i budoucím zákazníkům zcela nový, neotřelý pohled na náš nejnovější model i na celou značku Škoda. Reakce návštěvníků byly skvělé a my jsme přesvědčeni, že Roadshow do značné míry napomohla velmi úspěšnému uvedení Škody Roomster na evropské trhy.“
Škoda Roomster Roadshow v číslech:
- 11 zemí
- 17 měst
- 14 551 kilometrů na cestách
- 9 jazyků
- 39 celodenních akcí
- 390 hodin programu
- 98 895 návštěvníků
- 1 892 VIP hostů
- 73 vystoupení
- 27 moderátorů
- 325 letových hodin vzducholodi Skyship
- 580 cestujících ve vzducholodi Skyship
Škoda Roomster byla úspěšně uvedena na trh v České republice, Německu, na Slovensku, v Polsku, Rakousku a na dalších evropských trzích. Novinka nabízí pohodlí a jízdní vlastnosti kompaktního MPV ve spojení s moderním, atraktivním designem. Unikátní systém uspořádání zadních sedaček Vario-Flex nabízí nejlepší prostornost ve své třídě a uspokojí požadavky i těch nejnáročnějších zákazníků. Škoda Auto předpokládá, že do konce roku 2006 vyrobí okolo 20 000 nových vozů Roomster, což je číslo, které významně přispěje k plánu překonat letos poprvé v historii značky hranici 500 000 prodaných vozů za rok. Škoda Auto poté počítá s ročním prodejem přibližně 50 000 vozů své čtvrté modelové řady.